نوشته شده توسط : رایان تک

اتو پرس ناسا مدل NS-3302

اتو بخار ناسا ns-3302

اتو پرس ناسا ns-3302 _ اتو پرس ناسا مدل NS-3302 یکی از اتو پرس هایی است که توسط برند معتبر و با کیفیت ناسا nasa تولید و روانه ی بازار شده است. اتو پرس ناسا ان اس 3302 دارای توان 2000 وات است و جنس کفه ی آن از آلومنیوم می باشد.این اتوپرس در سایز 32 اینچ تولید شده است و می تواند انواع لباس را اتو بزند. اتو پرس ناسا ns-3302 تحت لیسانس آلمان تولید شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. حجم بخار خروجی از این اتو پرس در هر بار برابر 90 گرم در دقیقه است که می تواند هر نوع چروکی را صاف کند. ظرفیت مخزن آب اتو بخار ناسا ns-3302 برابر 800 سی سی است و دارای مخزن آب جداشونده است. اتو پرس ناسا ns-3302 دارای نمایشگر دیجیتالی با منوی فارسی است، این صفحه نمایش لمسی دارای آیکون های خاموش و روشن، اتو کردن لباس پشمی، ابریشمی، پنبه ای، الیاف کتان، نایلون، گرما و آبپاش می باشد که می توان تنها با لمس انگشت یکی از این حالت ها را فعال نمود. نحوه ی توزیع دما در این اتوی بخار بصورت یکوناخت بوده و قابلیت تنظیم درجه حرارت را هم دارد. شما می توانید دمای اتو پرس را متناسب با لباس تنظیم نمایید. اتو پرس ناسا دارای پایه ی تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع است تا کاربر بتواند متناسب با قد خود ارتفاع اتوپرس را تنظیم نماید. از دیگر ویژگی های و امکانات اتو پرس ناسا می توان به قابلیت خاموش شدن خودکار، قابلیت هشدار دهنده ی خالی شدن مخزن آب، پایه های ضدلغزش، سپری آب و چراغ نشانگر اشاره کرد. قیمت اتو پرس ناسا ns-3302 در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است و  با توجه به ویژگی های ذکر شده، ارزش خرید بالایی دارد.

https://www.polotak.com/661/steam-ironing-press-nasa-ns-3302



:: برچسب‌ها: اتو پرس ناسا ns-3302 , اتو بخار پرس , قیمت اتو پرس ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

چرخ گوشت ناسا مدل ns-319

nasa ns-319

چرخ گوشت ناسا مدل ns-319 یکی از پرخ گوشت هایی است که توسط برند معتبر ناسا nasa تولید و روانه ی بازار شده است. چرخ گوشت ناسا سه کاره بوده و قابلیت سوسیس ساز، چرخ گوشت و کبه ساز را دارد. توان مصرفی چرخ گوشت ناسا ns-319 برابر 2000 وات است و قابلیت تنظیم سرعت در 1 سطح را دارد. چرخ گوشت ناسا ان اس 319 از بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار است که با بدنه ی مشکی و نقره ای تولید شده است. این چرخ گوشت ناسا دارای کنترل پنل دیجتیالی بر روی بدنه است که زمان باقی مانده را نشان می دهد. صفحه مشبک و تیغه های آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد. سینی و گلویی این چرخ گوشت از جنس فلز می باشد و با توجه به ضد زنگ بودنش می توان بارها و بارها از آن استفاده نمود. چرخ گوشت ناسا ns-319 دارای عملکردی کم صدا است و ی واندر هر ساعات از شبانه روز از آن استفاده نمود بدون اینکه نگران ایجاد سر و صدای زیاد بود. چرخ گوشت ناسا ns-319 دارای سیستم حفاظت در برابر نوسانات برق است و ر هنگام نوسان کردن برق می توان بصورت خودکار خاموش شود تا دستگاه نسوزد و از طول عمر آن کاسته نشود. قیمت این چرخ گوشت در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است. 

https://www.polotak.com/662/meat-grinder-nasa-ns-319



:: برچسب‌ها: چرخ گوشت ناسا مدل ns-319 , چرخ گوشت ناسا ns-319 , قیمت چرخ گوشت , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

پلوپز ناسا الکتریک 860 وات ns-3075 

پلوپز ناسا الکتریک ns-3075 یکی از بهترین محصولات خانگی می باشد که اشپزی را به کار ساده ای تبدیل نموده است. پلوپز از جمله پرکاربردترین لوازم خانگی می باشد که برای زندگی پر مشغله ی امروزی می تواند انتخاب مناسب باشد. پلو یکی از محبوب ترین غذاها نزد ایرانیان ست که درست کردن ان تقریبا وقت گیر می باشد. به دلیل محبوبیت این غذا خرید یک پلوپز برای هر اشپزخانه ای لازم و ضروری ست. با استفاده از پلوپز ناسا ns-3075 می توان یک پلوی خوشمزه را اماده کرد و همراه با خانواده یا مهمانانتان نوش جان کرد. پلوپز ناسا الکتریک ns-3075 توانی معادل 860 وات را دارد و با مصرف کم ترین انرژی در زمان خیلی کمی پلویی خوشمزه را اماده خواهد نمود. کاسه ی ان از جنس الومنیوم ساخته شده که به هیچ عنوان غذا به ان نمی چسبد. برای این که روکش ان خراب نشود بهتر خواهد بودکه هنگام برداشتن غذا از قاشق های پلاستیک یا چوبی استفاده نمود که به این صورت طول عمر کاسه به چندین برابر می رسد. دستگاه ns-3075 هم یک پلوپز و هم یک ارام پز می باشد و از طریق ان می توان یک پلوی خوشمزه و انواع خورشت را اماده کرد. درب پلوپز-ارام پز ns-3075 از جنس الومنیوم ست که بسیار محکم است و از ریزش مواد غذایی جلوگیری می کند. درب این دستگاه دارای دریچه ی خروج بخار ست که بعد از پختن غذا با باز کردن این دریچه بخار اضافی خارج می شود و می توان درب دستگاه راباز کرد. از امکانات پلوپز-ارام پز ناسا ns-3075 می توان به سبد بخار پز اشاره کرد که از طریق ان می توانید مواد را بخارپز نمایید و غذایی سالم را نوش جان کنید. دیگ پلوپز ناسا ns-3075 ظرفیتی معادل 1.8 لیتر را دارد و با استفاده از ان می توان غذای دو تا ده نفر را اماده کرد. قیمت این پلوپز در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/663/rice-cooker-nasa-ns-3075



:: برچسب‌ها: پلوپز ناسا ns-3075 , قیمت پلوپز ناسا , خرید پلوپز ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

سرخ کن ناسا 1.5 لیتر nasa ns-304

سرخ کن ناسا الکتریک ns-304 محصولی با کیفیت در طراحی زیبا از این کمپانی می باشد. غذاهای سرخ کردنی محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران دارند و زیاد مورد استفاده خواهند شد. به دلیل چربی بالای موجود در غذاهای سرخ کردنی استفاده ی انها برای سلامتی بسیار مضر است. تولید کننده گان مطرح جهان دستگاه های سرخ کردنی متنوعی را به تولید رسانده اند که از طریق انها می توان غذایی خوشمزه با مصرف کم ترین چربی اماده کرد. ناسا یکی از بهترین تولید کننده گان است که با تولید دستگاه های سرخ کردنی متنوع در بازار تکنولوژی با سایر سازندگان لوازم خانگی به رقابت پرداخته است و همواره بهترین مدل ها را روانه ی بازار می نماید. سرخ کن ns-304 از بهترین مدل های ناسا می باشد که با کم ترین میزان چربی انواع غذاها را با طعمی خوشمزه سرخ می نماید. دستگاه سرخ کن ns-304 در زمان خیلی کمی با مصرف کم ترین میزان انرژی غذاهای متنوع را سرخ می نماید. سرخ کن ناسا ns-304 با توان مصرفی 1200 وات غذاها را سرخ می نماید و کم ترین میزان انرژی را به مصرف می رساند. درب سرخ کن ناسا ns-304 از جنس شیشه می باشد که با وجود ان می توانید مواد غذایی داخل دستگاه را به خوبی مشاهده کنید و نیازی به باز کردن مداوم دستگاه نخواهد بود. ظرف دستگاه از روکش نچسب بهره می برد که به هیچ عنوان غذا به ان نمی چسبد. بوی مواد غذایی سرخ شده همواره در خانه ازار دهنده است و خیلی از افراد به ان الرژی دارند. سرخ کن ناسا ns-304 با دارا بودن فیلتر کربونیک از انتشار بوی مواد غذایی درفضای خانه جلوگیری می نماید. قیمت سرخ کن ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/664/fryer-nasa-ns-304



:: برچسب‌ها: سرخ کن ناسا ns-304 , سرخ کن رژیمی , سرخ کن ناسا , قیمت سرخ کن رژیمی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

یخچال ساید بای ساید سامسونگ 30 فوت RS68N

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل rs68n یکی از یخچال های بالارده و با امکاناتی است که توسط برند معتبر و با کیفیت سامسونگ تولید و روانه ی بازار شده است. یخچال سامسونگ rs68n همانطور که از طراحیش پیداست دارای بدنه ای خاکستری رنگ می باشد و از سه درب تشکیل شده است. درب سمت چپ متعلق به بخش فریزر است و با باز کردن این درب متوجه فضایی گسترده و یکپارچه جهت ذخیره سازی انواع مواد غذایی فریز شده به کار می رود. این طراحی 3 درب باعث شده تا فضای نگهداری مواد غذایی یخچال ساید بای ساید افزایش یابد. ظرفیت یخچال سامسونگ 30 فوت می باشد و به کمپرسور دیجیتال اینورتر  Compressor Digital Inverter می باشد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و عملکردی کم صدا و بهینه را برای یخچال ساید بای ساید سامسونگ به ارمغان می آورد. تا در نهایت مصرف انرژی را به میزان 50% کاهش دهد. مجهز بودن به خنک کننده ی دوگانه پلاس Twin Cooling Plus هوایی خنک و سرد را در کل یخچال و فریزر جاری می سازد تا هم بخش یخچال و هم بخش فریزر هوایی خنک و سرد داشته باشند. یخچال ساید بای ساید سامسونگ rs68n دارای آبسردکن بیرونی می باشد که اتفاقا قابلیت اتصال به آب شهری را هم دارد. این آبسرد کن بصورت مداوم و 24 ساعته می تواند آب خنک و سرد را در اختیارتان بگذارد. قیمت یخچال سامسونگ rs68n در فروشگاه اینترنتی پولوتک حدود 16 میلیون می باشد و با توجه به تضمین اصالت و اعتبار یخچال می توان آن را خوش قیمت ترین یخچال بالارده ی سامسونگ samsung دانست. قیمت این یخچال ساید بای ساید در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/665/refrigerator-side-by-side-samsung-rs68n



:: برچسب‌ها: یخچال ساید بای ساید سامسونگ rs68n , یخچال ساید بای ساید سامسونگ , یخچال فریزر سامسونگ , یخچال فریزر سامسونگ 30 فوت , پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

مخلوط کن و اسیاب ناسا الکتریک nasa ns-930

مخلوط کن و اسیاب ناسا الکتریک ns-930 از جمله لوازم خانگی پر کاربرد در اشپزخانه محسوب می شود که با استفاده از ان می توان انواع مواد را خرد و اسیاب نمود. با پیشرفت تکنولوژی وسایل زیادی به تولید رسیده اند که کار اشپزی را راحت و اسان ساختند و خرید انها از اهمیت بالایی برخوردارست. مخلوط کن یکی از این وسایل پرکاربرد می باشد که وجود ان در هر اشپزخانه ای لازم و ضروری ست. مخلوط کن ns-930 از موتوری قدرتمند با توان 850 وات بهره می برد که عملیات خرد کردن و اسیاب را در کم ترین زمان ممکن به پایان می رساند.  بدنه ی این مخلوط کن ناسا از استیل ضد زنگ می باشد که بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان خش برنمی دارد. این دستگاه کارایی بالایی هم چون مخلوط کردن و خرد کردن را دارد و در ظاهری شیک و زیبا روانه ی بازار شده است. مخلوط کن ناسا ns-930 از پایه های ضد لغزش بهره می برد که از سر خوردن دستگاه جلوگیری می کند. تیغه های طراحی شده در این مخلوط کن نیز از جنس استیل است که بسیار تیز و برنده اند. از امکانات دیگر مخلوط کن و خردکن ناسا می توان به تکه کردن یخ اشاره کرد که می توان انواع نوشیدنی را نیز از طریق ان اماده کرد. قیمت مخلوط کن و آسیاب ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/648/blender-nasa-ns-930



:: برچسب‌ها: مخلوط کن ناسا الکتریک ns-930 , قیمت مخلوط کن ناسا ns-930 , فروشگاه پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

سرویس قابلمه 9 پارچه گرانیتی ناسا ns-6046

یکی از ویژگی ها و مشخصاتی که در سرویس های قابلمه مورد توجه کاربران است، طراحی و ظاهر سرویس قابلمه هاست. شرکت ناسا الکتریک مانند سایر سازنده های دیگر سعی دارد که محصولاتش را هم از نظر کیفیت، هم از نظر طراحی و ظاهر با بالاترین درجه تولید نماید. سرویس قابلمه ناسا 6046 نیز یکی از محصولات ناسا است که اتفاقا در آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و خریدارن زیادی هم دارد. سرویس قابلمه ی ناسا ns-6046 در دو رنگ کرم و زرشکی تولید شده است که هر دو رنگ طرفداران خاص خود را دارند و هر دو را می توان در آشپزخانه های شکیل و مدرن استفاده کرد. سرویس قابلمه 9 پارچه ناسا ns-6046 از 4 عدد قابلمه در اندازه های مختلف و 1 عدد ماهیتابه تشکیل شده است. این 4 عدد قابلمه را می توان برای پختن انواع مواد غذایی و پختن غذاهای مختلف استفاده کرد. پوشش گرانیتی 3 لایه ی قابلمه ها کیفیت آنها را چند برابر کرده است. بر روی 4 قابلمه ی گرانیتی درب های شیشه ای قرار گرفته اند. درب های شیشه ای نشکن بوده و در برابر گرما و حرارت اجاق گاز مقاومت بالایی دارند. شیشه ای بودن درب قابلمه ها امکان دیدن و نظارت بر مرحله ی پخت و پز را برایتان فراهم می کند و بدون نیاز به باز کردن درب ها می توانید محتویات داخل و مرحله پخت آنها را ببینید. قیمت سرویس قابلمه 9 پارچه گرانیتی ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/649/ceramic-cookware-set-nasa-ns-6046



:: برچسب‌ها: سرویس قابلمه 9 پارچه ناسا ns-6046 , قیمت سرویس قابلمه گرانیتی , سرویس قابلمه گرانیتی ناسا , فروشگاه پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماهیتابه رژیمی ناسا 36 سانتیمتری

 

ماهیتابه ی رژیمی 36 سانتی متری ناسا یکی از ماهیتابه هایی است که توسط شرکت معتبر و نام آشنای ایتالیایی ناسا NASA تولید و روانه ی بازار شده است. ماهیتابه های رژیمی یکی از انواع ماهیتابه هایی است که در آشپزخانه ی اکثر سرآشپزها یافت می شود. ماهیتابه های رژیمی برای سرخ کردن، پختن، کباب کردن و گریل انواع مواد غذایی مختلف نظیر گوشت، ماهی، مرغ و... به کار می رود. ماهیتابه ی رژیمی 36 سانتی متری ناسا برای آن دسته از افرادی که بیشتر به سلامت خود اهمیت می دهند، مناسب است. چرا که با حذف روغ برای سرخ کردن و پختن و کباب کردن غذاهای مختلف سلامت را به غذاهایتان هدیه می بخشند. ماهیتابه ی رژیمی همانطور که از نامش پیداست، ماهیتابه ای است که از دو ماهی تابه روی هم قرار گرفته تشکیل شده است. این دو ماهیتابه به هم متصل هستند و دسته های آنها توسط آهنربای مغناطیسی آنها را محکم می بندد و روی هم نگه می دارد. وجود آهنربای مغناطیسی باعث می شود تا بخار داخل ماهیتابه حبس شود و به این ترتیب مواد غذایی داخل ماهیتابه بخار پز خواهند شد و با صرف کمترین میزان روغن پخته خواهند شد. برای بسته شدن کامل تابه ها معمولا سازنده ها از واشر سیلیکونی استفاده کرده است. وجود واشر سیلیکونی باعث می شود تا آب و روغن داخل ماهیتابه تحت هیچ شرایطی به بیرون نریزد. ماهیتابه ی 36 سانتی متری ناسا با اندازه ی بزرگی که دارد می تواند برای پختن و کباب کردن و سرخ کردن تکه های بزرگ ماهی، گوشت و مرغ و .. به کار می رود. قیمت ماهیتابه رژیمی ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/650/nasa-double-fry-pan-36cm

 



:: برچسب‌ها: قیمت ماهیتابه , ماهیتابه رژیمی ناسا , قیمت ماهیتابه رژیمی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

زودپز برقی ناسا الکتریک nasa ns-3077

زودپز برقی ناسا ns-3077 یکی دیگر از لوازم خانگی پخت و پز می باشد که توسط شرکت ناسا به تولید رسیده است. کم بود وقت یکی از دغدغه های اصلی افراد است که به دلیل پر مشغله بودن دنیای امروزی با ان بسیار مواجه خواهیم شد. زودپز یکی از مهمترین لوازم برقی موجود در اشپزخانه است که با وجود ان اشپزی به کار ساده ای تبدیل می شود. با استفاده از این وسیله در زمان خیلی کمی می توانید یک خورشت خوشمزه یا پلو را اماده نمایید و انواع غذاها را سرخ کنید و کیک های جوراجور را بپذید. زودپز ناسا  ns-3077  توان مصرفی معادل 850 وات را دارد و از طریق ان می توانید هر موادی حتی موادی که دیرپز هم هستند را در کم ترین زمان اماده کنید. این زودپز ناسا الکتریک به 45 برنامه از پیش تعیین شده مجهز شده که با توجه به نوع مواد غذایی می توان انها را تنظیم کرد. از مزایای زودپز نایا  ns-3077 می توان به قابلیت تاخیر در پخت اشاره کرد که در زمان هایی بیرون از خانه هستید می توانید برای زمان مشخصی پختن مواد را تنظیم کنید. نیازی نیست نگران سرد شدن مواد داخل زودپز باشید زیرا که مجهز به قابلیت گرم نگه دارنده است و در هر زمان که درب ان را باز کنید غدای گرم و داغ را در اختیار خواهید داشت. به همراه زودپز برقی ناسا الکتریک  ns-3077 سبد بخار پز عرضه شده که برای کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند بسیار مناسب است و از طریق ان می توان غذاهای بخارپز را اماده کرد. قیمت زودپز ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/651/pressure-cooker-nasa-ns-3077



:: برچسب‌ها: زودپز برقی ناسا ns-3077 , زودپز برقی ناسا , قیمت زودپز برقی ناسا ns-3077 , قیمت زودپز ns-3077 , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتر کوره ای

ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتر کوره ای  ناسا یکی از ماهیتابه هایی است که توسط شرکت معتبر و نام آشنای ایتالیایی ناسا NASA تولید و روانه ی بازار شده است. ماهیتابه های رژیمی یکی از انواع ماهیتابه هایی است که در آشپزخانه ی اکثر سرآشپزها یافت می شود. ماهیتابه های رژیمی برای سرخ کردن، پختن، کباب کردن و گریل انواع مواد غذایی مختلف نظیر گوشت، ماهی، مرغ و... به کار می رود. ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتر کوره ای برای آن دسته از افرادی که بیشتر به سلامت خود اهمیت می دهند، مناسب است. چرا که با حذف روغ برای سرخ کردن و پختن و کباب کردن غذاهای مختلف سلامت را به غذاهایتان هدیه می بخشند. ماهیتابه ی رژیمی همانطور که از نامش پیداست، ماهیتابه ای است که از دو ماهی تابه روی هم قرار گرفته تشکیل شده است. این دو ماهیتابه به هم متصل هستند و دسته های آنها توسط آهنربای مغناطیسی آنها را محکم می بندد و روی هم نگه می دارد. وجود آهنربای مغناطیسی باعث می شود تا بخار داخل ماهیتابه حبس شود و به این ترتیب مواد غذایی داخل ماهیتابه بخار پز خواهند شد و با صرف کمترین میزان روغن پخته خواهند شد. برای بسته شدن کامل تابه ها معمولا سازنده ها از واشر سیلیکونی استفاده کرده است. وجود واشر سیلیکونی باعث می شود تا آب و روغن داخل ماهیتابه تحت هیچ شرایطی به بیرون نریزد. ماهیتابه دو طرفه 36 سانتیمتر کوره ای ناسا با اندازه ی بزرگی که دارد می تواند برای پختن و کباب کردن و سرخ کردن تکه های بزرگ ماهی، گوشت و مرغ و .. به کار می رود. قیمت ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتر کوره ای در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/652/duble-fry-pan-nasa-36-cm



:: برچسب‌ها: ماهیتابه دو طرفه 36 سانتیمتر کوره ای , قیمت ماهیتابه رژیمی , ماهیتابه رژیمی ناسا , قیمت ماهیتابه رژیمی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()